Meerdere beheerders Projectbibliotheek

De NLCS vormt de basis voor alle programma’s in de InfraCAD Suite. In dit forum kunt u terecht voor vragen en antwoorden over de NLCS binnen de verschillende InfraCAD programma’s.

Moderators: Anton, Bram, Henk


Topic author
Auke
Berichten: 1

Meerdere beheerders Projectbibliotheek

Berichtdoor Auke » ma 05 jun 2023, 09:07

Als ik het commando 'ICDCREATEPROJECTBIBLIOTHEEK' uitvoer, dan zie ik de projectenbibliotheek en kan ik muteren. Als een collega dit commando uitvoert ziet hij hem niet en kan hij dus niet muteren. Hij kan wel gebruik maken van de bibliotheek.

Kunnen meerdere beheerders de projectbibliotheek muteren? hoe moet ik dat instellen?

gr Auke


Reimer
Berichten: 6

Re: Meerdere beheerders Projectbibliotheek

Berichtdoor Reimer » di 27 jun 2023, 10:05

Iets vergelijkbaars: na een herinstallatie van mijn laptop kon ik de projectbibliotheek niet meer muteren. Ik ontdekte dat de projectbibliotheek moet staan in het volgende bestand: C:\Users\<gebruiker>\Documents\Arkance Systems\InfraCAD\NLCSProjectLibrarySettings.xml

Wanneer hij hier niet in staat (omdat hij op een andere PC is gemaakt) dan doe ik het volgende:
Maak een nieuwe Projectbibliotheek aan.
Open heb bestand NLCSProjectLibrarySettings.xml.
Vervang de tijdelijke naam door de naam van jouw Projectbibliotheek.
Met ICDCREATEPROJECTBIBLIOTHEEK krijg je nu weer toegang tot jouw bibliotheek. Volgens mij moet dit ook werken wanneer je het bij een collega doet.

Groeten,
Reimer

  

NLCS workshop - Landmeter