WIU borden: Wanneer worden deze toegevoegd.

De NLCS vormt de basis voor alle programma’s in de InfraCAD Suite. In dit forum kunt u terecht voor vragen en antwoorden over de NLCS binnen de verschillende InfraCAD programma’s.

Moderators: Anton, Bram, Henk


Topic author
Jan-Willem Selen
Berichten: 14

WIU borden: Wanneer worden deze toegevoegd.

Berichtdoor Jan-Willem Selen » wo 04 mar 2015, 12:05

In versie 5.4 zijn alle RVV verkeersborden toegevoegd. Mijn vraag is nu wanneer de “Werk in Uitvoering” WIU borden worden toegevoegd. Denk bijvoorbeeld aan de categorie L en T borden. De meeste borden in deze groepen zouden dan ook interactief moeten zijn.


Frank
Berichten: 68

Re: WIU borden: Wanneer worden deze toegevoegd.

Berichtdoor Frank » wo 04 mar 2015, 13:14

Jan-Willem,

De borden voor werk in uitvoering zijn inmiddels gemaakt conform het Bordenboek van de VNVF. Binnenkort zal er een update komen van de InfraCAD NLCS Bibliotheek waarin de borden zijn opgenomen.

De borden zijn voor wat betreft de werking vergelijkbaar met de overige RVV borden uit de huidige NLCS bibliotheek.

We laten het weten wanneer de nieuwe bibliotheek beschikbaar is.


Henk
Berichten: 294

Re: WIU borden: Wanneer worden deze toegevoegd.

Berichtdoor Henk » di 17 mar 2015, 20:52

De nieuwe NLCS bibliotheek versie 4.0.2 voor InfraCAD is nu beschikbaar. Hierin zijn de RVV borden aangevuld met 93 nieuwe verkeersborden voor Werk In Uitvoering. Deze WIU borden zijn alleen beschikbaar onder de status "Tijdelijk", houdt hier bij het openen van de Symbool Bibliotheek rekening mee.

Beschikt u niet over de downloadlinks voor InfraCAD en de NLCS bibliotheek, dan kunt u deze aanvragen op deze pagina.


Mr. Fusion
Berichten: 9

Re: WIU borden: Wanneer worden deze toegevoegd.

Berichtdoor Mr. Fusion » do 16 apr 2015, 13:58

Nog een vraag over bebording. Ik mis nog een aantal borden. Vandaag kwam ik erachter dat de V(R) borden nog lang niet allemaal aanwezig zijn. Ik zocht de knipperbollen of knipperlichten (VR21 en VR22).

Ik heb versie 4.0.2 van de NLCS bibliotheek. Kan het zijn dat er nog meer borden worden toegevoegd binnenkort?


Henk
Berichten: 294

Re: WIU borden: Wanneer worden deze toegevoegd.

Berichtdoor Henk » vr 08 mei 2015, 11:25

Beste Mr. Fusion,

Bij het samenstellen van onze borden bibliotheek hebben we het VNVF Bordenboek als leidraad aangehouden. Alle V(R) borden die hierin voorkomen zijn opgenomen in onze Extra bibliotheek.

Heeft u toch de wens dat meer borden worden opgenomen, en u kunt u hiervan definitieve en relevante symbolen aanleveren, dan willen wij graag overwegen deze aan de Extra bibliotheek toe te voegen.

  

NLCS workshop - Landmeter