BGT niet compleet

Via PDOK stelt de overheid geo-informatie beschikbaar, welke met InfraCAD Map (Desktop) eenvoudig in uw tekening kan worden geladen conform de NLCS. In dit forum vindt u vragen en antwoorden hierover.

Moderators: Anton, Bram, Henk


Topic author
fmvandevoort
Berichten: 2

BGT niet compleet

Berichtdoor fmvandevoort » vr 02 mar 2018, 10:17

Hallo,

Ik heb net mijn eerste BGT Import proberen te maken, maar de kaart is verre van compleet (zie bijgevoegde jpg). Wat doe ik verkeerd? Dank alvast voor de hulp,
Femke
Bijlagen
BGT Import (1) Model (1).jpg
BGT Import (1) Model (1).jpg (315.98 KiB) 6407 keer bekeken


Anton
Berichten: 78

Re: BGT niet compleet

Berichtdoor Anton » vr 02 mar 2018, 10:26

De verbinding met de PDOK is momenteel niet snel, misschien is er een storing geweest. Als je het vanmiddag nog eens probeert, blijft het zo of krijg je dan wel alle gegevens binnen?

Je zou ook een test kunnen doen met de kadastrale kaart of de TOP10. Als die ook fout gaan dan zou het ook kunnen zijn dat je internet toegang op de een of andere manier geblokkeerd wordt door een firewall of een proxy server.

Kun je aangeven welk gebied je binnen wilt halen?


Topic author
fmvandevoort
Berichten: 2

Re: BGT niet compleet

Berichtdoor fmvandevoort » vr 02 mar 2018, 11:02

Hi Anton,
Ik heb Top10 inderdaad ook geprobeerd. Die is wel compleet, maar bevat niet de info die ik nodig heb. Ik zal vanmiddag nog een keer de BGT proberen. Het gebied wat ik probeer binnen te halen is Middenweg 115 in Amsterdam en omgeving (kaartbladen 38312,38141).


Anton
Berichten: 78

Re: BGT niet compleet

Berichtdoor Anton » vr 02 mar 2018, 11:15

De download komt bij mij goed binnen. Als je even je mailadres wilt mailen naar [email protected] of een PM hier, dan stuur ik je een download link. Bestand is nogal groot, 35MB.

Als het bij jou niet goed gaat, dan wordt er iets tegen gehouden door je internetverbinding. Je zou het eens kunnen testen door het op een ander netwerk te proberen, bijvoorbeeld thuis. Als het ergens anders wel goed gaat, dan kun je het beste je netwerkinstellingen even na laten kijken door een systeembeheerder.

  

NLCS workshop - Landmeter