InfraCAD Map__ TOP25 achtergrondkaarten

Via PDOK stelt de overheid geo-informatie beschikbaar, welke met InfraCAD Map (Desktop) eenvoudig in uw tekening kan worden geladen conform de NLCS. In dit forum vindt u vragen en antwoorden hierover.

Moderators: Anton, Bram, Henk


Topic author
edwin
Berichten: 16

InfraCAD Map__ TOP25 achtergrondkaarten

Berichtdoor edwin » vr 29 jan 2016, 08:35

goedemorgen,

ik heb InfraCAD Map geïnstalleerd, en krijg bij het klikken op de "plaats een top25...."knop de vraag of ik de kaart wil downloaden, dit heb ik gedaan en geïnstalleerd.... maar waar wordt de kaart neer gezet? InfraCAD map en ik kunnen 'm niet vinden..... :)


Anton
Berichten: 78

Re: InfraCAD Map__ TOP25 achtergrondkaarten

Berichtdoor Anton » vr 29 jan 2016, 09:27

Voor de Top25 Rasters hebben we een eigen installatiebestand dat je hier kunt vinden:
http://software.cadaccent.nl/infracadce ... er_3.0.exe

Bij de installatie kun je een locatie opgeven. Standaard verwijst dit naar de locatie %appdata%\InfraCAD CE\Kaartbladen.

InfraCAD CE en InfraCAD Map zullen na installatie deze locatie automatisch vinden. Tijdens het installeren moet je AutoCAD even afsluiten anders wordt de locatie niet bijgewerkt.

Je kunt ook handmatig de locatie ingeven via de instellingen. Verwijs dan naar bovenstaande locatie en niet naar een onderliggende map onder "Kaartbladen".


Topic author
edwin
Berichten: 16

Re: InfraCAD Map__ TOP25 achtergrondkaarten

Berichtdoor edwin » vr 29 jan 2016, 09:46

Anton,

ik heb het installatie bestand "Setup_InfraCADCE_TOPRaster_3.0.exe" gebruikt. ik ontdek net dat de bestanden onder m'n technisch account worden neer gezet en niet onder m'n eigennummer of een openbare locatie..

  

NLCS workshop - Landmeter