kmz bestanden in google earth voor android

De InfraCAD Suite biedt een schat aan functionaliteit. Valt uw vraag niet in één van bovengenoemde forums? Dan kunt u in dit forum terecht voor alle andere vragen en antwoorden.

Moderators: Anton, Bram, Henk


Topic author
hans engelman
Berichten: 13

kmz bestanden in google earth voor android

Berichtdoor hans engelman » wo 12 mar 2014, 12:31

Ik heb ontdekt dat ik een kmz bestand gemaakt met infracad kan laden op mijn smartphone (samsung S4; zelfde resultaat op een tablet) en ik hierbij de pijltjes van de fotolocaties netjes kan zien. Als ik vervolgens op de pijl klik wordt de betreffende foto niet geladen, maar kijk ik tegen een mooi wit scherm.....

valt dit te verhelpen?

is het ook mogelijk om de foto's in de "tourgïds" (de fotobalk onderin google earth) te laten zien?


Henk
Berichten: 294

Re: kmz bestanden in google earth voor android

Berichtdoor Henk » wo 12 mar 2014, 23:09

Google Maps en Google Earth als website en als app op een smartphone of tablet zijn vaak nog vol in ontwikkeling. Deze apps kunnen sommige functies nog niet aan die in de "installeerversie" van Earth wel mogelijk zijn.

De witte ballon die je noemt is hier een voorbeeld van. Ook in de weergave van de Klic kabels en leidingen zijn er grote verschillen tussen de apps.

Bij een volgende update van de 'Inventarisatie' functionaliteit van InfraCAD zullen we de huidige stand van zaken rond deze apps opnieuw analyseren. Misschien is er dan ook een mogelijkheid de fotolocaties te presenteren als "tourgids" van Earth.


Topic author
hans engelman
Berichten: 13

Re: kmz bestanden in google earth voor android

Berichtdoor hans engelman » vr 14 mar 2014, 09:34

ik kijk uit naar de update..... ;)

  

NLCS workshop - Landmeter