Bestemmingsplan importeren

De InfraCAD Suite biedt een schat aan functionaliteit. Valt uw vraag niet in één van bovengenoemde forums? Dan kunt u in dit forum terecht voor alle andere vragen en antwoorden.

Moderators: Anton, Bram, Henk


Topic author
Erik_Infracad
Berichten: 3

Bestemmingsplan importeren

Berichtdoor Erik_Infracad » di 19 mar 2019, 17:14

[question]Is het mogelijk om met InfraCAD Map een bestemmingsplan via Ruimtelijkeplannen.nl te importeren?
En zo onder je autocadtekening te 'hangen'.[/question]
Erik Schot
Gemeente Best


Aftertouch
Berichten: 28

Re: Bestemmingsplan importeren

Berichtdoor Aftertouch » di 26 mar 2019, 10:50

Dit kan volgens mij nog niet. Maar dit is een probleem waar wij ook vaak tegen aan lopen!


Anton
Berichten: 78

Re: Bestemmingsplan importeren

Berichtdoor Anton » di 26 mar 2019, 11:06

Excuses voor de late reactie, maar het is inderdaad niet mogelijk om dit met InfraCAD Map te doen.

Het staat wel op de wensenlijst. We kunnen alleen nog niet aangeven of en wanneer dit geïmplementeerd gaat worden.


Aftertouch
Berichten: 28

Re: Bestemmingsplan importeren

Berichtdoor Aftertouch » vr 26 apr 2019, 16:10

Omdat wij zelf ook tegen dit probleem aanliepen, hebben wij hier zelf een stuk software voor ontwikkeld.
Deze is in staat om de GML van ruimtelijkeplannen in te laden als DWG bestand met de volledige 'bestemmingsplannen' opmaak. Mocht hier interesse in zijn....


RQIngenieurs
Berichten: 1

Re: Bestemmingsplan importeren

Berichtdoor RQIngenieurs » ma 26 aug 2019, 14:18

Aftertouch schreef: Omdat wij zelf ook tegen dit probleem aanliepen, hebben wij hier zelf een stuk software voor ontwikkeld.
Deze is in staat om de GML van ruimtelijkeplannen in te laden als DWG bestand met de volledige 'bestemmingsplannen' opmaak. Mocht hier interesse in zijn....
Beste Aftertouch,

Ik ben wel benieuwd hoe u dit heeft aangepakt.


Aftertouch
Berichten: 28

Re: Bestemmingsplan importeren

Berichtdoor Aftertouch » ma 26 aug 2019, 14:48

Beste RQIngenieurs,

Wij hebben hier een eigen stuk .LSP voor geschreven, die in staat is om de GML te importeren.
Als je hier interesse in hebt, stuur mij maar even een mail: [email protected]
RQIngenieurs schreef: ma 26 aug 2019, 14:18
Aftertouch schreef: Omdat wij zelf ook tegen dit probleem aanliepen, hebben wij hier zelf een stuk software voor ontwikkeld.
Deze is in staat om de GML van ruimtelijkeplannen in te laden als DWG bestand met de volledige 'bestemmingsplannen' opmaak. Mocht hier interesse in zijn....
Beste Aftertouch,

Ik ben wel benieuwd hoe u dit heeft aangepakt.

  

NLCS workshop - Landmeter